«Η αιρετή Περιφέρεια Θεσσαλίας τάσσεται αναφανδόν υπέρ της ηλεκτροκίνησης στο σύνολο του Θεσσαλικού σιδηροδρόμου και εργάζεται για την επίτευξη του στόχου αυτού από τις πρώτες ημέρες της θητείας της», τόνισε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός μιλώντας χθες στο Περιφερειακό Συμβούλιο.
«Με την επερώτησή σας κρούετε ανοιχτές θύρες. Το ερώτημά σας έχει απαντηθεί πριν καν τεθεί», επισήμανε ο κ. Κ. Αγοραστός απευθυνόμενος στην επερωτώσα Περιφερειακή Σύμβουλο Τρικάλων κ. Λώρεν Κασσοπούλου.
Ο κ. Κώστας Αγοραστός υπενθύμισε ότι από τις 2 Φεβρουαρίου 2011 η αιρετή Περιφέρεια δημοσιοποίησε τις θέσεις της για τον Θεσσαλικό σιδηρόδρομο, ενώ στις 14 Φεβρουαρίου στην έδρα της Περιφέρειας ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας συναντήθηκε με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΓΑΙΑΟΣΕ Κ. Νικόλαο Ιωαννίδη. Στη συνάντηση έλαβαν μέρος η Αντιπεριφερειάρχης Λάρισας κ. Ρένα Καραλαριώτου και ο αναπληρωτής Δημάρχου Λαρισαίων κ. Σπύρος Μπαρμπούτης.
«Ως γνωστόν για την ηλεκτροκίνηση έχουμε δεσμεύσει 20 εκατ. ευρώ από το πρόγραμμα «Jessica».
Για την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Λάρισας – Βόλου το κόστος υπολογίζεται γύρω στα 80 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 70 εκατ. ευρώ απαιτούνται, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την ηλεκτροκίνηση συνολικά στο Θεσσαλικό Σιδηρόδρομο» υπογραμμίστηκε χαρακτηριστικά. Πηγή: kosmoslarissa.gr
Ο κ. Κώστας Αγοραστός υπενθύμισε ότι από τις 2 Φεβρουαρίου 2011 η αιρετή Περιφέρεια δημοσιοποίησε τις θέσεις της για τον Θεσσαλικό σιδηρόδρομο, ενώ στις 14 Φεβρουαρίου στην έδρα της Περιφέρειας ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας συναντήθηκε με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΓΑΙΑΟΣΕ Κ. Νικόλαο Ιωαννίδη. Στη συνάντηση έλαβαν μέρος η Αντιπεριφερειάρχης Λάρισας κ. Ρένα Καραλαριώτου και ο αναπληρωτής Δημάρχου Λαρισαίων κ. Σπύρος Μπαρμπούτης.
«Ως γνωστόν για την ηλεκτροκίνηση έχουμε δεσμεύσει 20 εκατ. ευρώ από το πρόγραμμα «Jessica».
Για την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Λάρισας – Βόλου το κόστος υπολογίζεται γύρω στα 80 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 70 εκατ. ευρώ απαιτούνται, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για την ηλεκτροκίνηση συνολικά στο Θεσσαλικό Σιδηρόδρομο» υπογραμμίστηκε χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου