Την αντιπεριφερειάρχη Λάρισας επισκέφθηκαν διαδοχικά αντιπροσωπείες γονέων από το Δήμο Τεμπών και της Λάρισας
Αναταράξεις σε δημοτικά σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας έχουν προκαλέσει οι προτάσεις για τον νέο κύκλο συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων, ή αλλιώς τον δεύτερο «Σχολικό Καλλικράτη», που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.
Αποδέκτης παραπόνων μαθητών και γονέων που αντιδρούν στις συγχωνεύσεις, αρχικά των δημοτικών σχολείων της Όσσας, του Πουρναρίου και της Ελάτειας του Δήμου Τεμπών έγινε σήμερα το πρωί η αντιπεριφερειάρχης Λάρισας κ. Ρένα Καραλαριώτου, που δέχθηκε στο γραφείο της πολυμελή αντιπροσωπεία με επικεφαλείς τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων Όσσας κ. Κ. Χαδουλού, Ελάτειας κ. Α. Γκανάτσου και Πουρναρίου κ. Αθαν. Λαναρά.
«Κλείνουν τα σχολεία μας στο όνομα μιας καλύτερης παιδείας, αλλά στην ουσία το μόνο που θα καταφέρουν είναι να ταλαιπωρούν τα μικρά κυρίως παιδιά που θα πρέπει πλέον να μεταφέρονται σε σχολική μονάδα του Συκουρίου», επεσήμαναν γονείς και τοπικοί παράγοντες.
Στη συνέχεια, την αντιπεριφερειάρχη επισκέφτηκαν εκπρόσωποι του Συλλόγου Γονέων του δημοτικού σχολείου Ραχούλας, οι οποίοι επεσήμαναν ότι «το σχολείο είναι πλήρως εξοπλισμένο κι έχει όλες τις υποδομές που θα του επιτρέψουν όχι απλώς να συνεχίσει να λειτουργεί αλλά κι ενδεχομένως να αναβαθμιστεί.
Λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω αλλά και την καθημερινή κούραση των μαθητών από τη μετακίνησή τους σε άλλη σχολική μονάδα, σε συνδυασμό με τους κινδύνους που εγκυμονεί η όποια μετακίνηση, είμαστε αντίθετοι σε τυχόν κλείσιμο του σχολείου μας γιατί πιστεύουμε πως τα σχολεία αυτά αποτελούν κοιτίδα πολιτισμού για την ύπαιθρο και τυχόν κλείσιμό τους δεν θα λύσει προβλήματα αλλά αντίθετα θα τα μεγεθύνει και θα τα πολλαπλασιάσει».
Η κ. Καραλαριώτου επανέλαβε την πάγια θέση της Περιφέρειας Θεσσαλίας πάνω στο θέμα των συγχωνεύσεων σχολείων: «Είμαστε αντίθετοι στις συγχωνεύσεις ή καταργήσεις σχολικών μονάδων όταν αυτές πραγματοποιούνται με μόνο κίνητρο την εξοικονόμηση πόρων και χωρίς παιδαγωγικά κριτήρια, διότι δεν έχουν κανένα απολύτως όφελος για τους μαθητές.
Δεν υπάρχει λόγος, στις περιπτώσεις εκείνες που πρόκειται για σχολεία – διδακτήρια σύγχρονα και λειτουργικά, με ικανό αριθμό μαθητών, να προωθούνται συγχωνεύσεις διότι το ζητούμενο πρέπει να είναι η ουσιαστική βελτίωση της λειτουργίας των σχολείων και η παροχή ποιοτικότερης εκπαίδευσης προς τους μαθητές».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου