ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Τελευταία νέα

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Έφη Θώδη - Το τηλεφώνημα από τον Κώστα Καραμανλή!


Η Έφη Θώδη έστειλε επιστολή στον Πρωθυπουργό και αυτός έσπευσε να της τηλεφωνήσει, ζητώντας της συνάντηση και προτείνοντάς της να κατέβει υποψήφια στις εκλογές στην Καρδίτσα!

Αστειευόμαστε φυσικά! Η Έφη Θώδη δέχτηκε τηλεφώνημα μεν, αλλά από τον Γιώργο Μητσικώστα! Η Έφη στην αρχή τα έχασε λίγο, αλλά κάτι κατάλαβε για την φάρσα που της έκαναν, αφού ρωτούσε στην αρχή αν την έχουν καλέσει από τον ΑΝΤ1, τον Alpha ή άλλο κανάλι!

- Θώδη: Ο ΑΝΤ1 είσαι, το ALPHA είσαι, ποιος είσαι;
- Μητσικώστας: Είμαι ο πρωθυπουργός.
- Θώδη: Κάτσε να καταλάβω ποιος είσαι. Είσαι ο Κωστάκης;
- Μητσικώστας: Χαίρομαι που μιλάμε στον ενικό.
- Θώδη: Μήπως είσαι ο Μητσικώστας;
- Μητσικώστας: Αν με κάνει τόσο καλά ο Μητσικώστας, τι να πω;
- Θώδη: Ο Καραμανλής είστε;
- Μητσικώστας: Ναι.
- Θώδη: Εντάξει, με παίρνουν από τα κανάλια και με κάνουν πλάκα.
- Μητσικώστας: Κυρία Θώδη, η κατάσταση με τους αγρότες είναι κρίσιμη. Εγώ εκτιμώ το ήθος σας και όλη την προσπάθεια που κάνετε. Βέβαια, από τη στάση σας, που είδα στα δελτία ειδήσεων, φαίνεται να εκφέρεστε εναντίον της κυβέρνησής μου. Αυτό με έχει λυπήσει, αλλά θα ήθελα μια συνάντηση μαζί σας.
- Θώδη: Βεβαίως, θα την κάνουμε.
- Μητσικώστας: Η γραμματέας μου, μου είπε στις 14 Φεβρουαρίου!

Ολόκληρος ο διάλογος στο παραπάνω βίντεο και στο zougla.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Λάρισα Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΛΑΡΙΣΑ